De macht van de persbureaus

Is het u al eens opgevallen dat de verschillende kranten en journaals inhoudelijk steeds meer op elkaar lijken? Niet alleen is de selectie van onderwerpen vaak bijna identiek, ook belichten de media de onderwerpen vaak vanuit hetzelfde perspectief. Hoe komt het dat de diversiteit van het nieuwsaanbod via de traditionele media lijkt af te nemen?

Verder lezen?

Dit Trendlines Insider artikel is uitsluitend bestemd voor abonnees. Wilt u verder lezen? Klik dan hier om te abonneren op Trendlines Insider.

 Abonneer nu!

Inloggen voor abonnees

Print Friendly, PDF & Email
De macht van de persbureaus
Deel dit artikel:
Getagd op:                                        
Frank Knopers

Frank Knopers

Frank Knopers studeerde bedrijfswetenschappen aan de Universiteit Twente in Enschede en behaalde een Master in Financial Management met een onderzoek naar de effectiviteit van waardebeleggen (value investing) in Nederland. Sinds het uitbreken van de financiële crisis is Frank zich gaan verdiepen in het geldsysteem en de goudmarkt.