Op deze pagina beantwoorden we veelgestelde vragen over Trendlines Insider. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via insider@geotrendlines.nl. We proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Waarom een betaald abonnement?
Vandaag de dag is veel nieuws gratis te lezen, maar echte verdieping en analyse vergt tijd en kennis. Wij gaan verder dan de mainstream media en geven u voorsprong door kennis die u kunt gebruiken om uw vermogen veilig door de volgende crisis te loodsen. Op deze pagina vertellen we u meer over de voordelen van een abonnement op Trendlines Insider.

 

Welke abonnementen kan ik kiezen?
We hebben op dit moment één abonnementsvorm, waarbij u kunt kiezen tussen verschillende periodes.

  1. Doorlopend abonnement: Met een doorlopend abonnement betaalt u €25 per maand via automatische incasso. Dit gaat volledig automatisch, dus u kunt dan net zo lang abonnee blijven als u wilt. U kunt dit abonnement op ieder moment opzeggen.
  2. Kwartaalabonnement: Met een kwartaalabonnement kunt u voor een eenmalig bedrag van €70 drie maanden lang al onze Insider artikelen lezen. Dit abonnement stopt aan het einde van de looptijd automatisch.
  3. Jaarabonnement: Met een jaarabonnement kunt u voor een eenmalig bedrag van €250 een jaar lang al onze Insider artikelen lezen. Dit abonnement stopt aan het einde van de looptijd automatisch. Met dit abonnement bespaart u op jaarbasis €50 ten opzichte van een doorlopend abonnement.

 

Hoe werkt het abonneren?
Abonneren kan heel eenvoudig via onze website. Op de abonneer pagina vragen we om uw naam en adresgegevens en bieden we de meest gangbare betaalmogelijkheden aan. Zodra we uw registratie en betaling hebben ontvangen maken we een account aan waarmee u kunt inloggen op de website. Indien u een kwartaal- of jaarabonnement neemt sturen we het welkomstcadeau per post naar het adres dat u heeft opgegeven bij het bestellen. Daar hoeft u niets voor te doen.

 

Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens?
Zodra we de betaling hebben ontvangen sturen we uw inloggegevens door naar het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij het abonneren. Het komt wel eens voor dat deze e-mail in de map van ongewenste e-mail terechtkomen. Vergeet daarom niet de map voor ongewenste e-mails te controleren als u na het abonneren nog geen bericht heeft ontvangen. We sturen de accountgegevens handmatig door, dus het kan even duren voordat u bericht van ons krijgt. Dit duurt maximaal één dag.

 

Kan ik artikelen bewaren of uitprinten?
Als abonnee heeft u de mogelijkheid om Insider artikelen voor eigen gebruik te downloaden en uit te printen. Gebruik daarvoor de groene knop Print Friendly onderaan het artikel. Daarmee opent een nieuw venster waarin u het artikel kunt afdrukken of opslaan als pdf-bestand. Het is niet toegestaan deze artikelen verder te verspreiden.

 

Waar kan ik mijn accountgegevens inzien?
Als u ingelogd bent kunt u op de pagina Account klikken om de status van uw abonnement te bekijken. Ook ziet u hier hoe lang uw abonnement nog geldig is.

 

Problemen met inloggen?
Heeft u problemen met inloggen of bent u uw inloggegevens kwijtgeraakt? Neem dan contact met ons op door te mailen naar insider@geotrendlines.nl. We doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen.

 

Kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
Heeft u een abonnement met automatisch incasso en wilt u het bankrekeningnummer wijzigen? Neem dan contact met ons op via insider@geotrendlines.nl. We helpen u om de betaling over te zetten, zodat u geen dubbele kosten heeft.

 

Kan ik mijn abonnement omzetten?
Het is mogelijk om uw abonnement om te zetten. Neem daarvoor contact met ons op via insider@geotrendlines.nl.

 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Indien u heeft gekozen voor een doorlopend abonnement met een automatische incasso kunt u het abonnement op ieder moment weer beëindigen. Heeft u een andere abonnementsvorm? Neem in dat geval contact met ons op via insider@geotrendlines.nl.